VERZENDEN & RETOURNEREN

 

Wanneer jij je bestelling op maandag tot en met zaterdag voor 12:00 uur bevestigd, gaan wij dezelfde dag nog voor je aan de slag. Wil je meer weten over onze leverings- en retourvoorwaarden? Kijk dan bij onze meest gestelde vragen. 

OPHALEN IN DE WINKEL IN OEGSTGEEST

Het is mogelijk om je bestelling kosteloos in de winkel in Oegstgeest op te halen. Wij zijn op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag geopend. Wil je gebruik maken van deze optie dan kun je dit aangeven bij bevestiging van je bestelling. 

BEZORGEN IN DE REGIO

Wij bezorgen bestellingen boven de 50,- euro gratis in de regio. En omdat we de bezorging zelf doen kunnen wij bestellingen die op maandag tot en met zaterdag vóór 12:00 uur zijn geplaatst vaak dezelfde dag nog bij je thuis afleveren. Wanneer een product niet op voorraad is zullen wij na je bestelling contact met je opnemen over de verwachtte levertermijnen.

VERZENDEN IN NEDERLAND

Als je op werkdagen voor 12:00 uur een bestelling plaats voor een levering elders in Nederland, streven wij ernaar om deze dezelfde dag te verzenden via PostNL. Bestel je voor meer dan 50 euro dan zijn de bezorgkosten gratis. Bestellingen die we na 12:00 uur ontvangen zullen wij de eerstvolgende werkdag versturen.

Wanneer je bestelling op de post gaat ontvangen je van ons een track&trace code. Hiermee kun je je bestelling online volgen op de website van PostNL. Houd er rekening mee dat PostNL momenteel minimaal 2 werkdagen nodig heeft voor de bezorging. 

Wanneer een product niet op voorraad is zullen wij na je bestelling contact met je opnemen over de verwachtte levertermijnen.

RETOURNEREN

Ben je niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Retourneren is bij ons geen probleem. Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling is het mogelijk om je artikelen te retourneren. Vanwege de beperkte houdbaarheid kunnen verse producten zoals bloemen, bloemkado's en planten helaas niet geretourneerd worden. 

Meld je retour altijd van te voren aan via "mijn retour". Wanneer wij geen aanmelding van je retour hebben ontvangen kunnen wij je retour helaas niet in behandeling nemen. 

Wil je meer weten over onze retourvoorwaarden? Kijk dan bij onze meest gestelde vragen.